torsdag 16 maj 2013

Läsare


Hej torsdag min vän!

Hur är det med er? Jag ser nu att det blir bara fler och fler som läser min blogg och även mailar till mig med några frågor eller kommenterar om min blogg. Åh så himla roligt! Det gör inget att ni inte kommenterar. Men om ni kommenterar min blogg gör ni mig ännu gladare:-) För mig räcker det med att se siffror hur många läsare som läser min blogg. Det är NI som får mig att fortsätta att skriva blogg. Jag brukar läsa olika bloggar som ger  mig inspiration, hoppas att jag ger er inspiration.

När jag cyklade idag, var det så grönt överallt, härligt! Snart är sommar hos oss, skynda långsamt för jag vill fortfarande njuta av våren, lite till i alla fall!

Om ni (gamla och nya läsare) har några funderingar tveka inte att maila mig - jag svarar så gott jag kan!
Ha en skön torsdag kväll!

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar