fredag 17 maj 2013

Härliga fredagen

Det är alltid något speciellt med fredagar - då vet jag att helgen kommer och jag kan göra precis vad jag känner för.

Idag på eftermiddagen satt jag ute i linne och shorts och jobbade med pärlor samt solade. Det känns att solen har blivit starkare nu.

Ibland är det bra att växla miljö för att få nya idéer. När jag  tittar mig omkring får jag nya tankar när, som idag till exempel när jag tittade jag på en blåmes som har så fin gul och blå färg på fjädrarna, då kom jag på att jag kan blanda olika gula färger  på pärlor och göra något smycke. Det blir riktigt fint när vi har blivit lite brunare.


 Ha en härlig fredag!
Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hej, var hittar jag din mailadress? Är intresserad av en smyckeskurs.
    Med vänlig hälsning,
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Min emailadress är charlottes.smycken@gmail.com. Ser fram emot att få kontakt med dig. Ha en skön kväll. Vänliga hälsningar // Charlotte

    SvaraRadera