onsdag 2 mars 2011

Efterlängtade armband..

Nu har jag pysslat ett armband som har blivit riktigt snyggt. Det är ganska tjockt läderband som kan passa till båda tjejer och killar. Själv har jag ett sånt armband som jag använder ganska ofta. Till armbandet brukar jag ha ett tunt och långt läderhalsband som passar så bra ihop. Jag ska göra flera armband eftersom några av er har efterfrågat det armbandet.. Jag tror armbandet kan bli ganska populärt nu till våren..

Nu är vi inne i mars månad och det betyder att våren är på väg till oss nu! Härligt!!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt passar både tjejer o killar.Tänker göra ett om jag kommer med på någon kurs

    SvaraRadera
  2. Anonym: Ja, det kan du absolut göra, såifall du får gärna boka en kurs hos mig med dina väninnor. Hör av dig via email så bestämmer vi ett datum.. Min email adress: charlottes.smycken@gmail.com

    SvaraRadera