söndag 20 februari 2011

Vårens nyheter..

Nu har vårens nyheter kommit till mig. Nu kan jag pyssla ännu mer med nya fina pärlor och snart är det dags att åka iväg ut på olika marknader. Jag är en av dem som längtar till våren då slipper jag alla mina tjocka vinter kläder. Istället har jag vårkläder på mig och är uppklädd med glittriga smycken.
Det finns många perspektiv när det gäller kärlek, det är bara Du som bestämmer vem får öppna ditt hjärta. Därför tycker jag att de pärlorna är lite speciella, de kan användas till hängare eller örhänge.
Citat från ett kort: Vackra pärlor som förgyller vardagen och skänker både välmående och glamour! Det stämmer enligt mig, idag kan jag inte gå utan att ha smycken på mig. När jag har smycken på mig känner jag helheten..
Nu ska jag gå och pyssla med mina nya pärlor. Idag är det -16 kallt ute. Passa på att njuta av att vara inne och göra det som ni tycker är roligt! Det är viktigt att tänka på det eftersom vi lever bara en gång!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Ah jag får mycket vårkänslor av att se dina smycken! Och finns det möjlighet för mig att köpa dina smycken istället för att göra egna (givetvis vill jag också göra egna någon gång i vår)? Kram

    SvaraRadera
  2. Sarah: Ja visst, jag kan tillverka smycken efter dina önskemål. Du kan beskriva hur du vill ha, vilken modell, färg och storlek. Det går också bra om du kommer hem till mig så du kan titta igenom vilka pärlor du vill ha. Nu har jag fått mycket inspiration av nya pärlor:) Kraam

    SvaraRadera