söndag 6 februari 2011

Smyckekurs, den 9 februari 2011

Till med att börja vill jag säga att jag har faktiskt fått lite vårkänslor när det gäller smycken, underbart! Det gör ännu roligare att pyssla med ljusa och silver pärlor. Är det inte dags att göra smycken till vår som matcha till era vårkläder? Om Ni är sugna på att testa och skapa unika och personliga smycken då är ni hjärtliga välkomna till Teckenbro, på Ånstagatan 5 den 9 feb kl 18.30. Anmäla er via min email adress: charlottes.smycken@gmail.com

Kursavgift tar jag 150:- per person. Jag tar också beställning och tillverka smycken efter dina önskemål. Det går också bra att köpa mina smycken och pärlor på plats.


Jag ser fram emot att få träffa er och lär er grunderna för att skapa egna personliga smycken. Vi kanske ses på onsdag?! 

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Synd att jag inte bor i Örebro annars skulle jag absolut komma och göra egna personliga smycken.. Synd! Vill gärna boka dig en smyckeparty kväll med mina vänner. Går det bra någon gång i mars månad?

    Ha det bra! // Anna

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Har inte ditt mailadress så jag skriver här istället. :) Är inte heller inne på FC ofta.

    susanne_andersson78@hotmail.com så kontaktar du mig.

    Kram!

    SvaraRadera