torsdag 10 februari 2011

Smyckeskurs i Örebro

Igår hade jag smyckeskurs på Ånstagatan 5 (Teckenbro Media AB). Det var roligt att visa upp mina läckra, vackra, sköna, och tjusiga smycken. Jag kan verkligen skriva en lång lista om mina smycken. Synd att jag inte kunde visa upp alla mina fina smycken på plats, det tar ju tid att ta fram och fixa alla smycken på bordet. Folk fick inspiration genom att titta på mina smycken och de gjorde många fina smycken till sig själva. Vi behöver verkligen ha en egen tid, släpp alla måsten som finns i hemmet, samhället och jobbet.   
Jag är verkligen så tacksam och glad att jag har hittat en stor hobby som jag hoppas innerligt att det kan utveckla till något stort i framtid! (Men ridningen är fortfarande min största hobby!)
Dessutom var det jätteroligt att lära ut mina kunskaper till vänner/bekanta som vill testa och göra personliga smycken. Det är en sätt att lära känna många nya människor som jag inte har träffat innan, vilket är positivt!
Det var mysigt och mjuk stämning! Tack för alla fina kommentarer förresten, det värmer verkligen!! 
Kram på er!

Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar