fredag 5 juli 2013

Hela veckan..

Här står jag och sågar små ringar. Inte lätt må jag säga men jag lyckades till sist. 
God kväll!

Hela veckan har jag varit  i silversmedjan och jobbat  med silver ial från kl 9.00 till ca 20.00 varje dag. Det har varit  intersivt men roligt! Nu har jag lärt mig mycket hur jag ska hantera och jobba med silver material. På kursen var vi tio deltagare från hela Sverige som delade samma intresse. 

Jag ska så småningom visa vad för smycken jag har tillverkat under veckan. Så fort jag kom hem började jag packade ner allt kursmaterial,  för vi ska ha smyckekurs  i morgon och även delta på en av mina favorit hantverksmarknader, Heda.

Ni som bor närheten av Heda i Östergötland passa på och kom dit och njut av en  hantverksmarknad i gammal stil imorgon den 6 juli. 

Dröm sött och kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar