måndag 24 juni 2013

Midsommarhelgen

Hur var midsommar för er del? Vi hade gäster under helgen, det var riktigt skoj! Vi hade femkamp, sjöng egna midsommarsånger, fångade en gädda, skötte hästar och åt riktigt god mat. Ja, vi firade verkligen en svensk midsommar. Så ska midsommar vara! Tack vännerna som kom och firade med oss! <3

En av mina närmaste vänner har önskat sig ett wraparmband. Nu har jag gjort ett till henne. Visst det är rätt coolt?!


Det går att beställa efter önskemål. Det är bara att maila till mig (charlottes.smycken@gmail.com) så vi diskuterar hur du vill ha det.

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Tack för midsommaren! Hjärta! Har Lena också beställt armbandet? :p. Det är absolut ett av mina favoriter och jag lovar att vara försiktig så hetlevrade jag inte har sönder det igen! Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Sarah: Detsamma! Lena ska tillverka ett eget armband som hon själv kan känna sig stolt att hon har gjort alldeles själv :-) En speciell känsla..

    Kram!!

    SvaraRadera