onsdag 12 juni 2013

Ljushet

Jag tycker mycket om ljusa smycken och även inredning. Det får mig att känna harmoni när jag är inne i ljusa hem eller butiker. Vitt är min favorit färg om jag måste välja en färg. Därför gör jag ganska många ljusa färger på smycken, dessutom vill många ha ljusa färger eller neonfärger till sommaren. Efter många års erfarenhet med pärlor vet jag ungefär vad folk vill ha. Det underlättar för mig att sätta ihop olika färger och/eller material.  

Snart har många barn sommarlov, jag minns när jag var liten när jag avslutade skolan för terminen. Jag njöt verkligen av långa sommarlovet. Att vara hemma och sköta djuren varje dag var det bästa jag visste! Bättre än så kan det inte bli! Hoppas att varje barn känner likadant som jag 
gjorde när jag var liten.

Ha en bra onsdag!

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar