fredag 28 juni 2013

God morgon läsare

God morgon mina kära läsare!

Imorse vaknade jag ovanligt tidigt. Jag satte mig och tittade på bilder som jag tagit. Två bilder som jag tycker är fina. 
Bilden togs någonstans i vackra Sverige en tidig morgon.

När det gäller smycken är jag fullständigt medveten om att det finns många i Sverige som tillverkar och säljer smycken. Hård konkurrens! Därför är det allra viktigaste att göra det som man själv tycker om och tro på saken. Att nå målet kan vara en krokig och långsam väg. 

Bilden tog någonstans i vackra Sverige en tidig morgon

Det spelar ingen roll om du tar en snygg och snabb cykel eller en gammal och sliten för att nå målet, allt beror på hur du tänker och gör när det gäller sakerna som du vill satsa på. Låt det få ta lite tid, det finns alltid någon poäng med det trots att vi kanske inte alltid kan förstå det..


Helgen kommer jag tillbringa i en annan stad med vänner. Det ska bli mysigt!

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar