lördag 11 maj 2013

Smålands längsta loppmarknad i Tranås

Idag är loppmarknaden som går rakt igenom hela staden, längs med Storgatan i Tranås. Gatan finns loppisbord med allt mellan himmel och jord. Jag kan lova att på loppisen finns garanterat något för alla. Även butikerna längs med Storgatan ställer ut och har fina erbjudanden denna dag.

Jag är så nöjd med mina nyinköpta fynd som jag gjorde idag. Flesta saker kommer jag använda till pärlor på olika sätt. Alla är förvånande billiga, passar på när jag kan spara flera hundra lappar. Det är som är roligt att man kan köpa flera saker till samma pris som man annars köper  en sak för.

Själv har jag ett silverfat som använder till vita blockljus. Jag kommer på att jag kan använda mitt nyköpta rektangel fat till pärlor. Hur ska jag använda det får jag lösa sen, måste bara ha den :-)
 
Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar