tisdag 16 april 2013

Cupcakes


Min syster hade en fest och bjöd på cupcakes till sina nära och kära. Cupcakes är lagom stor och söt muffinsbakelser med glasyr på toppen. Den här gången gjorde hon med olika färger glasyr med olika strössel. Det var ganska svårt att välja en som jag ville äta upp:-) Supergott! Man kan dekorera sina cupcakes med frosting, strössel, färger blommor så blir de extra vackra.

Jag hade blåa strumpor och vit spets klänning på mig med blå kofta med kort ärm, 3/4. Armbanden matchade så bra till mina kläder som jag hade denna kväll. Jag tycker det är alltid lika spännande att välja en smycken till olika tillfälle till umgänge. Till och med det har hänt att jag pysslar nya smycken som jag skulle använda till festen, helt perfekt!

Ha det bäst ni kära läsare!
 
Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar