söndag 30 december 2012

Årskrönika 2012


Imorgon är det nyår och vi kommer att fira med våra närmaste vänner, mysigt! Jag sitter och reflekterar bakåt vad det har skett inom Charlottes smycken under året.

Här året har det gått bra, precis vad jag har anat från början eller ännu bättre? Många trevliga smyckekurser med trivsamma människor, nya och gamla hantverksmässor, pysslat massor nya designen smycken och pysslat beställda smycken. Jag är verkligen glad att jag har skapat Charlottes smycken för det har lett till en ny värld som jag annars skulle aldrig möta. Hoppas att år 2013 kommer bli ännu bättre med många spännande överraskningar och träffa många nya och gamla kunder!

Våga tro på dig själv och gör det som du själv tycker är roligt! Det leder ofta till ett spännande liv och nya utmaningar!

 Gott Nytt År!
Varma kramar //Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar