onsdag 31 augusti 2011

Kurs - Gör dina egna smycken till hösten...

Vill du designa och tillverka dina egna smycken under en eftermiddag eller kväll? Passar på att samla ihop tre-fem väninnor och kom ut till mig. Det går även bra om jag kommer till ditt hem. Det får vi diskutera och bestämma en plats och tid via email.

Det är roligt att ha nya smycken till hösten som kan matcha till era nya och gamla höstkläder. Eller ge som en födelsedagspresent till bästa vän eller ska gå på en fest och vill ha fina smycken (halsband, armband och örhänge) som passar till klänningen.

Kram kreativa Charlotte

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna gå på en smyckekurs i höst igen. Före jul kanske så får jag göra en del julklappar till tjocka släkten! :) Kanske kan vi ha kursen på en fredagskvällen så myser vi till det med t.ex. middag, ostbricka och goda snacks. Kanske lite vin? :) Kram

    SvaraRadera
  2. Sarah: Bra att du redan tänker på julklappar till tjocka släkten, ev till vänner :) Fredageskvällen med smyckekurs är verkligen mysigt. Ja absolut, jag kan fixa något gott till denna kväll! Vi kan alltid bestämma ett datum redan nu sen får vi fråga folk om de kan/vill komma till smyckekursen.

    Någon gång på oktober månad?

    Kram!

    SvaraRadera