söndag 8 maj 2011

Smyckekurs i Örebro

Vi fattar tusentals beslut varje dag, små och stora. Det kan vara olika saker både och i medvetet respektive omedvetet, exempelvis:

*Ska halsbandet kunna matcha till alla kläder eller till en viss tröja? 
*Lång eller kort halsband?
*Vilken kejda?
*Storlek lås och ring?
*Pärlfärger?
*Hur många pärlor?
*Pärlstorlek?
*Avstånd mellan pärlor?
*Berlocker?
*Ska jag ha ett liknande armband som halsbandet?
*Örhänge?


Därför är det alltid utmaning att försöka och uppfinna en egen smyckedesign.. Idag hade jag en smyckekurs, två mammor som togs med sina respektive döttrar. Jag blev fascinerad när jag lyssnade på döttrarnas konversation med varandra. De diskuterade hur armbandet ska se ut för de ville ha ett liknande armband som symboliserar deras vänskap, sött.

Dags att säga god natt!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Härligt! NU har jag tagit ett beslut. Slut med FB! ;) Vi ses imorron! Kramkram

    SvaraRadera