lördag 11 december 2010

Eksjö Julmarknad

Tusentals personer besökte Gamla stan i helgen, Det kom många gamla och nya personer som trängdes på julmarknaden. Det gav mig en riktig julkänsla med doft av halm, trä, sill, glögg med pepparkakor m.m. Det har varit riktigt mysigt och roligt att visa upp mina smycken.

Jag har verkligen fått inspiration och nya idéer till mina smycken. Jag ser med spänning fram emot vad det kommer att ske till våren.

Tack för alla fina kommentarer som jag har fått i helgens! Och även till er som läser min blogg!

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Det är alltid trevligt att få åka iväg och visa upp sina saker. Man får motiveration att pyssla med sina saker igen när man har kommit hem från olika marknader..

    Dags att visa bilder på dina smycken?:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid är det roligt att få inspiration av andra. Det behöver man... Fina smycken du har gjort här! Kul att kika lite, kommer att göra det flera gånger framöver! Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Susanne: Tack! Så sant att vi behöver få inspiration av andra. Det leder till att få nya ideér, vilket är kul:)

    Kraam

    SvaraRadera